Get to know me better? ♡ #selfbebels

-ft. Sesungguhnya (cover) by Naim Daniel


Hi wassup hello everyone.


Actually, I'm halfway writing on my new entry about my cafe hipster tag but yeh there's a tiny problem about my video that I was going to upload and I gave up on it. Hell yuh. But I still can't sleep right now so let me write some random thang on my blog, you good people? Okay great.

I just want to write about what I like and I don't like and maybe how do I treat others or how do I look at myself like, in my own perspective because for me, everyone has their own perspective toward others, same goes to me. And one more important thang is how do see yourself. (sorry English I tak berapa helok, hadam je lah eh, thanks love ya guys muah mmuah mmmuah Ayam Mee)

Nak mula dengan apa ni eh? Aku suka banyak benda tak tau nak start yang mana. Aku start benda yang aku tak suka lah sebab tak banyak, ceh haha. Pertama sekali, aku tak suka tunggu, menunggu atau ditunggu. Bagi aku perkara paling buang masa ada lah menunggu. Kebencian aku terhadap menunggu ni sangat teruk even aku boleh taknak makan kalau kena tunggu kecuali lah duduk meja ada orang ambil order. Maksud aku contohnya kalau nak pi beli air kocak berbaris panjang so better not to. Rela lagi tak pi beli, itu aku. Lepastu aku tak suka orang message/ text aku pakai short form/ rempitz. Selera texting tu hilang tiba-tiba kalau ada orang guna short form text aku. Kalau aku geram sangat aku pi bagitau dia suruh dia eja elok-elok haha. Bukan jahat tapi rimas. Kadang aku tak faham contohnya "minx". Lepastu aku tanya lah apa "minx" ni rupanya "minta" "min+ "tak"" terus jadi murung aku lepastu lol. Sebab ni juga aku tak suka texting orang haha. Lepastu aku tak suka kalau kita minta barang kat dia, dia main baling je. Hamboi hamboi hamboi, kalau kena kat aku tu aku suh dia bagi balik elok elok hehek try me.



Mungkin sampai sini dulu ye anak-anak, sambung dilain hari, seperti biasa, aku tak suka tulis entry panjang-panjang. Terima kasih yáll.

Let you be you, let me be me. Be the best version of you.
Love, A.


Comments