Fast update! ♡ #selfbebels

ft. Perfect by Ed Sheeran (cover by Sheryl Shazwanie)

Hi wassup hello everyone.

So I sebenarnya dah tanam kat dalam diri ini untuk update blog I hari-hari tapi apakan daya, kita hanya mampu merancang haha typical ngat, I've been busy lately because of my cousins' wedding. Biasalah dekat Malaysia nih memang kahwin season bila tiba bulan Disember lol. My cousin yang telah selamat diijabqabulkan pada 9 Disember yang lalu nih umur sama dengan I tapi jodoh dia datang awal and sekarang nih tengah busy another cousin I yang akan kahwin this 16th December, my birthday yay #21andwiser lol. So kira sangat busy juga lah nak pack gift and everything, lepas 16, 17 Disember nih dah boleh istiqamah blogging balik tapi I still really hope that I can post something on my birthday but macam busy ngat. If you're reading this, I wish you have a great day and a happy life. Bye yáll, yang nih pun balik rumah sekejap nak ambil baju. 




Let you be you, let me be me. Be the best version of you  
Love, A. 


Comments

  1. it sokay. slow slow. settle things one by one. u can do it.

    if u got free time, come join my GA here. there's still a week left.

    http://www.raydahalhabsyi.com/2017/11/comeback-giveaway-by-raydah-alhabsyi.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks you ♡ In Sya Allah, so interesting sis ♡

      Delete

Post a Comment